Kangaroom, kreş ve anaokulu işletmelerinin yürüttüğü tüm faaliyetler ile idari süreçleri takip edebileceği bir web uygulaması ve mobil uygulamadır. Bu sistem sayesinde yöneticiler, personellerinin (öğretmen ve idari personel) performanslarını takip edebilir ve iletişime geçebilir. Okulun idari faaliyetlerinden kaynaklanan gelir ve gider kalemlerini de takip edebilir ve daha etkin planlama yapabilir.
Veliler de çocuklarının akademik gelişimini takip edebilir, okul aidatlarını takip edebilir ve olası aksaklıklarda öğretmenle, servis şoförüyle ve okul yöneticileriyle iletişime geçebilir. Üst düzey yöneticiler ise tek bir platform üzerinden tüm okulları takip edebilir ve okulların işleyişiyle ilgili yaşanan sıkıntıları görüp erken dönemde önlemler alabilir.
Okulların belirli kalite standartlarına uygun olarak faaliyet göstermesi için planlama yapabilir ve takibini gerçekleştirebilir. Sistemde bu anlamda öğretmenlerden ve velilerden geri dönüşlerin ulaştırılabileceği bir kanal sürekli açık bulundurulmaktadır.
Kangaroom’da üst düzey yönetici, okul müdürü, öğretmen ve veli olmak üzere 4 tür kullanıcı yetkilendirme bulunmaktadır. Öğretmenler, sistem üzerinden giriş yaptıktan sonra Detay, SMS Gönder, Öğrenciler, Rapor Ekle, Ders Programı, Resim Galerisi, Yoklama Bilgisi, Anket ve Görüş/Öneri ekranlarına erişim sağlayabilmektedir.
Velilerin erişebildiği ekranlar arasında Detay, Yoklama Bilgisi, İlaç Bilgisi, Servis Bilgisi, Ödeme Bilgisi, Raporlar, Resim Galerisi, Etkinlik Onay, Anket ve Görüş/Öneri ekranları bulunmaktadır.
Üst düzey yöneticiler ise tüm okullardaki müdürlerin, öğretmenlerin ve velilerin yaptığı tüm işlemlere ilişkin istatistiklere erişebilmektedir. Velilerin, Öğretmenlerin ve Müdürlerin yönelttikleri istek, şikâyet ve önerileri görüntüleyerek cevap verebilmektedirler.